Logo- en huisstijlontwerp Wereldwinkel

Logo- en huisstijlontwerp Wereldwinkel

De opdracht van Wereldwinkels ­Nederland was het ontwikkelen van een logo en huisstijl, passend bij de visie en producten van de winkels.

Het letterbeeld in het logo is met de hand ontworpen en daarna gedigitaliseerd. O.a. de vestiging in Groningen draagt deze huisstijl.

In 2021 heb ik ook het redesign van de website van Wereldwinkel Groningen mogen vormgeven: zowel het ontwerp als de technische realisatie is van mijn hand. Na het logo en de huisstijl te hebben ontworpen in 2012, was het weer fijn ’thuiskomen’ met dit project. Het logo heeft een kleine aanvulling gekregen: de letters voor het woord ‘groningen’ zijn er bij ontworpen, geheel in de letterstijl van het logo.

Bekijk het eindresultaat

Project

Logo- en huisstijlontwerp

Klant

Wereldwinkels Nederland

Werkzaamheden

 logo-ontwerp
 letterontwerp
 huisstijlontwikkeling
 webdesign & technische realisatie

“De huisstijl van Wereldwinkel Groningen is in 2012 uit het creatieve brein van Charlotte ontsproten.
Een fantastisch ontwerp waar wij nog altijd heel erg tevreden over zijn en waar een nog altijd groeiend aantal Wereldwinkels in Nederland voor kiest.

Alle grafische elementen die een huisstijl omvatten heeft Charlotte tot een zeer kloppend geheel gebracht; logo, lettertype, kleurbepaling.

Nog altijd is Charlotte zeer betrokken bij onze winkel. Haar meest recente werk dat ze voor ons heeft gedaan, is het ontwerpen én bouwen van onze website in 2021.

Met een paar woorden weet Charlotte wat je voor ogen hebt en weet dit op zeer professionele wijze tot uitvoering te brengen.

Wat ons betreft is Charlotte het complete plaatje. Als bedrijf zit je geramd wanneer je Charlotte als grafisch ontwerper te pakken hebt. ”

WereldwinkelGroningen

Denk je bij het zien van dit werk, ‘mooi gemaakt’?
Designly maakt ook voor jou graag mooie dingen!

Vraag een gratis kennismakingsgesprek aan!