Jamila wilde voor haar massagepraktijk graag een logo en huisstijl, en was nog zoekende naar de precieze stijl. Met deze mooie bedrijfsnaam, met leuke hint naar Jamila haar achternaam, was het een feestje om aan de slag te gaan met een mooi concept. Samen hebben we meerdere stijlen bekeken en kleurenpaletten beoordeeld. Bij iedere proefronde kwamen we weer een stukje dichter bij het eindresultaat.
“Massage is geen luxe, maar een sleutel van de deur naar rust en ontspanning.”
Deze mooie visie van Jamila, in combinatie met haar achternaam, maakt het een logisch gevolg dat een sleutel een key element is geworden in het logo-ontwerp.
De sleutel wordt gevormd door gestileerde blaadjes, en de letters MK. Deze afkorting van Misto Key vormt het uiteinde van de sleutel. Aan de andere zijde van de sleutel verwijzen de gestileerde blaadjes naar de energetische en ayurvedische massages uit het massagemenu van Misto Key.
De stervormige elementen in het logo, geven het logo de kalme sfeer die een Misto Key massage je brengt. Al deze elementen komen samen in een uit een ronde en vierkante samengestelde vorm. Daarmee worden de kernwaarden mooi samengevoegd: balans, harmonie, professionaliteit en kalmte.